MQB evo
Novi Passat prinaša številne pomembne inovacije in vrhunsko kakovost. Osnovan je na Volkswagnovi modularni platformi MQB evo, ki je bila široko posodobljena.
Novi Passat: Z deveto generacijo Volkswagen nadaljuje 50-letno zgodbo v uspehu. Doslej je na ceste zapeljalo več kot 34 milijonov Passatov.
Pošljite nam povpraševanje
Vnesite svoje podatke in na vaše povpraševanje bomo poslali ponudbo v najkrajšem možnem času.
Novi Passat prinaša številne pomembne inovacije in vrhunsko kakovost. Osnovan je na Volkswagnovi modularni platformi MQB evo, ki je bila široko posodobljena.
Usmerjenost v učinkovitost: Novi Passat se ponaša z izredno nizkim količnikom zračnega upora, ki znaša zgolj 0,25. Skupaj z učinkovitimi pogoni to močno znižuje stroške vožnje.
Tu je tudi izboljšan priključno hibridni pogon, ki poleg elektromotorja koristi moč 1,5-litrskega turbobencinskega motorja. Kapaciteta baterije presega 19 kWh, kar omogoča več kot sto kilometrov popolnoma električne vožnje. Priključni hibrid nudi tudi možnost hitrega (DC) polnjenja z močjo do 50 kW.
Od ostalih pogonov so na voljo 1,5 in 2,0-litrski turbobencinski ter 2,0-litrski trubodizelski motorji. V ponudbi je tudi štirikolesni pogon.
Novi Passat je od predhodnika za 14 centimetrov daljši (od tega 5 centimetrov prispeva daljše medosje). Na ta račun bodo prostorsko pridobili predvsem potniki na zadnji klopi, večje pa so tudi številke, ko je govora o volumnu prtljažnika. Slednji sedaj znaša 690 litrov, kar je za 40 več od predhodnika, pri podrti zadnji klopi pa dobimo 1.920 litrov (140 litrov več od predhodnika).
V notranjosti sta na voljo dva različna osrednja zaslona (manjši 13-palčen in večji 15-palčen), vselej pa so pred voznikom digitalni merilniki.
K volanskemu obroču se je v slogu Volkswagnovih elektirčnih vozil pomaknila tudi ročica menjalnika.